Щоб досягти успіху на керівних посадах, треба бути професійним керівником, тобто вчитися цьому. Лише лідерських якостей замало.
• Емпатія (співчуття) – вміння поставити себе на місце іншої людини. Успішний керівник знає, що таке людське ставлення до співробітників, і як впливає на бізнес турбота про них. Позитивний працівник завжди продуктивніший.
• Прийняття рішень за знаннями, хоча інтуїція теж важлива. Аналітика та аналіз – завжди необхідні для ухвалення рішення.
• Прозорість. Інформування колективу про реальну ситуацію дозволяє позбутися чуток (де чутки, там нездоровий колективний клімат). Вам довірятимуть як людині, поважатимуть як лідера.
• Команда. Підібрати, сформувати і розвивати колектив – одне із головних завдань керівника.