Піар-нотатки

Реклама – один із видів комунікативного маркетингу

Зв’язок між рекламодавцем і цільовою аудиторією інформує споживача про товар, аби викликати цікавість і тим самим бажання купити його. Тому інформація має бути переконливою, цікавою і зрозумілою.
Найдоступніші джерела передачі: ТБ, друковані ЗМІ, білборди, продукти плейсмент (прихована реклама у фільмах, книгах, телепередачах), соцмережі і т. д.
Некомерційні організації рекламними матеріалами підвищують рівень обізнаності населення, аби спонукати його до зміни поведінки чи сприйняття якихось фактів і дій.
Сучасний поки ще насичений товарами і послугами ринок уже неможливий без реклами. Навіть, якщо вас уже знають, не можете не нагадувати про себе: на п’яти наступатимуть нові гравці, ваші майбутні конкуренти.
Відома американська фірма Heinz, якій уже 200 років, регулярно зрозуміло і оригінально рекламує свій кетчуп. Цього разу переконує, що у ньому лише помідори… Саме вміла маркетингова реклама, яку постійно використовував Генрі Хайнц, зробила його соуси і кетчупи брендовими продуктами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *