Піар-нотатки

Пропаганда страху – головний засіб ведення сучасних інформаційних війн

Пропаганда має вирішальне значення для втримання влади, гібридних, соціальних та глобальних війн з “тероризмом”. Зараз ще й з “вірусами”. А реально сильні світу цього воюють з народом. 

Незважаючи на те, що сьогодні вона замінена низкою евфемізмів, включаючи зв’язки з громадськістю (PR), стратегічну комунікацію, рекламу, психологічні операції та політичний маркетинг, підходи до маніпулювання переконаннями та поведінкою широко поширені у сучасних “демократіях”.

Сучасна пропаганда – це не лише спроби переконати і вплинути на свідомість певної групи людей за допомогою інфоповідомлень й візуальної комунікації, а, насамперед, це насадження страху. Події – які створюються або вже створені – спеціально для того, щоб маніпулювати переконаннями і поведінкою людей й повністю тримати маси під контролем.

Пропаганда присутня майже у всіх аспектах, починаючи від глобальної “”війни з тероризмом», вторгненням в Ірак у 2003 році і аж до пандемічного психозу та “широкомасштабного нападу” Кремля. Саме використання громадського страху перед тероризмом було довгий час найдієвішим засобом для ліквідації громадянських свобод та ініціювання збройних конфліктів, виділення людських та фінансових ресурсів для мобілізації населення на підтримку військових дій. Роль терористичних актів чи провокативних дій для формування політичних результатів та маніпулювання громадянськими свободами стала надзвичайно важливою.

Особливо яскраво виражена роль пропаганди через ЗМІ під час пандемії – сучасному медичному тероризмі задля створення цифрового гулагу. А зараз вона зосереджена ще й на темі війни: західна преса нас щоденно атакує “широкомасштабним нападом Путіна”. Росія теж маніпулюватиме “відеосюжетами” та “картинками”, аби плавити мізки людей. Нас щоденно атакують віртуальною війною з усіх сторін. Остання «картинка» про український снаряд, який влучив у прикордонний пункт у Ростові – це хіба для розумово неповноцінних. Однак більшість сприйме її реально. Реальна проблема – це втрата критичного розуму.

“Щоб маніпулювати емоціями людей і контролювати їхнє мислення, успішно використовуються новітні засоби масової інформації”, – це Збігнев Бзежинський озвучив ще 50 років тому. Можете уявити, наскільки зросли можливості для інформаційного маніпулювання сьогодні?

Кому це потрібно? Найперше вигодонабувачам – тим хто постійно заробляє на зброї, утримуючи необхідні сили задля світового впливу, тобто тим, хто управляє світом або хоче ним управляти.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *