Піар-нотатки

Прес-реліз: стисло, зрозуміло, цікаво!


Як показує досвід, здавалося б, у такому простому «жанрі», як прес-реліз, допускається безліч неграмотності і непрофесійності. Пишуть про все, але не про головне.

Тут лише декілька пунктів як зробити прес-реліз нецікавим:
• пишіть його з будь-якого приводу (як відгуляли корпоративне свято, прибрали свою територію до Паски…);
• пишіть усе, що скаже шеф;
• заголовок має бути дуууже довгим або приблизно такий «Сила в єдності»…
• перекажіть усе, що було, хто що говорив, хто сміявся і хто плакав; кому що цікаво, хай шукає у тексті; і обов’язково не забудьте зазначити, «виступаючи перед широкою аудиторією…»;
• в жодному випадку не вживайте людську мову, а лише канцеляризми: фінансові ресурси, кошти (гроші), депутатський корпус (депутати), відбувається розвиток (розвивається), за короткий термін часу (швидко) і т. д.
• висилайте купу не підписаних і не пронумерованих фото – хай розгадують ребуси, хто є де…
Це коротко про те, як не треба писати. А якщо серйозно, то прес-реліз – візитка професійністі прес-секретаря чи піарщика.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *