Світ

Pfizer і Moderna прогнозують у 2022 році збільшити продажі уколів вдвоє

І виручити від них більше 90 млрд доларів!

Як бачимо, перспективи для фармаіндустрії дуже оптимістичні. За новими прогнозами, Pfizer і Moderna домінуватимуть на ринку вакцин проти «модного вірусу», очікуючи 93,2 млрд доларів із продажів, що майже вдвічі більше, ніж в 2021 році. Про це заявила аналітична група Airfinity, яка припускає, що два виробники ін’єкційних РНК-уколів контролюватимуть три чверті некитайського ринку вакцин проти «модної хвороби» наступного року.

Конкуренти AstraZeneca, Johnson & Johnson, російський Sputnik V і нові учасники, такі як Novavax, складуть частину ринку, вартість якого зросте вдвічі до 124 мільярдів доларів в 2022 році.

Згідно з даними Airfinity, опублікованими в Financial Times, Pfizer планує продати уколів на суму 54,5 млрд доларів, а Moderna – на 38,7 млрд.

Інші аналітики оскаржують оптимістичні прогнози продажів наступного року, однак погоджуються, що Pfizer домінувала в гонці уколізації і, ймовірно, зміцнить свої позиції в найближчі місяці. «Вони були першими, хто отримав схвалення для дорослих, вони першими перейшли до схвалення і доступності бустерної дози, вони першими перейшли до показань для підлітків, і вони також отримають схвалення педіатра», – сказав Джеффрі Поргеса, аналітик SVB Leerink.

Airfinity прогнозує, що ринок вакцин проти «модного вірусу» буде підтримуватися в наступному році урядами країн з високим і середнім рівнем доходів, які купують бустерні дози із накопиченням запасів для захисту від нових варіантів. На 2022 рік уже замовлено більше 10 мільярдів бустерних доз, з яких всього 198 мільйонів будуть відправлені до країн з низьким рівнем доходів.

Після критики на адресу Pfizer і Moderna за їх погану репутацію в поставках доз у країни із середнім і низьким доходом, в цьому році обидві компанії збільшать поставки вакцин в країни, що розвиваються.

Як бачимо, наукові дослідження стосовно медичних препаратів та вакцин, які раніше проводилися роками (від 5 і до 20 років) віджили своє. У XXI столітті про ліцензію уже навіть не йдеться – достатньо «отримати схвалення». А щоб убезпечити себе від проблем, фарма перестрахувалася папером, який треба підписати перед отриманням укола, що пацієнт жодних претензій ні до кого не пред’являтиме. Непоганий бізнес на здоров’ї та житті людей. І дітей теж.

Для тих, хто вирішив свій природній імунітет пересадити на голку, думаю, прекрасна новина, адже уколізація – це надовго. Невиключно, що й назавжди. Бігфарма торжествує…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *