Піар-нотатки

Креативність для піару – справа другорядна

Найперше завдання піару – налагодження ефективного діалогу і взаєморозуміння між компанією та зацікавленими сторонами й клієнтами.

Набагато важливіше – довгострокові проекти, антикризові реагування, правильність стратегії, ефективність ключових повідомлень, оптимальність каналів комунікації, своєчасність, глибоке розуміння специфіки цільової аудиторії. І як результат зовсім інше ставлення до товару й послуг, а також до проблем.

Здоровий глузд повинен займати ключову позицію, а не креативність заради креативності, яка стала поширеним явищем.

Россер Рівз із рекламного агентства Тела Бейтса з цього приводу сказав колись: «Оригінальність – найнебезпечніше слово в рекламному бізнесі». У піар-просуванні теж.

Це підтвердив і маестро реклами Девід Огілві, коли розповів, про майбутню долю переможців-креативщиків на фестивалі «Кліо»:

  • із 4 рекламних агентств пішли головні клієнти;
  • одне вилетіло із бізнесу;
  • 36 із 81 «креативщиків» або втратили головних клієнтів, або перестали існувати.

Колись таке фото було «креативним»)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *