Лео Барнет – основоположник чикагської рекламної школи – автор чи не найвідомішої і найефективнішої реклами цигарок “Мальборо”. 67 років тому вперше розпочалася рекламна кампанія сигарет із фільтром для чоловіків.
І якщо на старті у 1954 році дохід компанії складав 5 млрд доларів, то у 1957 сягнув 20 млрд доларів у рік.
Цікавий факт: четверо “ковбоїв” Мальборо, які рекламували цигарки, померли від хвороб, що були пов`язані з легенями. Вони теж курили “Мальборо”…
Лео не визнавав оригінальності заради оригінальності, тому казав:
“Якщо ти хочеш виділитися лише заради того, щоб відрізнятися від інших, ти завжди можеш проснутися зі шкарпеткою у роті”. Він мав рацію. Зараз безліч реклами, яка не рекламує, а “креативить”. Особливо на білбордах…
Так стартувала реклама “Мальборо” 1954 року.