Піар-нотатки

Ковбой “Мальборо” давно пережив свого автора – йому 67!

 

Лео Барнет – основоположник чикагської рекламної школи – автор чи не найвідомішої і найефективнішої реклами цигарок “Мальборо”. 67 років тому вперше розпочалася рекламна кампанія сигарет із фільтром для чоловіків.

І якщо на старті у 1954 році дохід компанії складав 5 млрд доларів, то у 1957 сягнув 20 млрд доларів у рік.

Цікавий факт: четверо “ковбоїв” Мальборо, які рекламували цигарки, померли від хвороб, що були пов`язані з легенями. Вони теж курили “Мальборо”…

Лео не визнавав оригінальності заради оригінальності, тому казав:

“Якщо ти хочеш виділитися лише заради того, щоб відрізнятися від інших, ти завжди можеш проснутися зі шкарпеткою у роті”. Він мав рацію. Зараз безліч реклами, яка не рекламує, а “креативить”. Особливо на білбордах…

Так стартувала реклама “Мальборо” 1954 року.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *