Піар-нотатки

Класний піарник – це ваш бонус!

Чи знає керівник, власник компанії, хто він, класний піарник, який знає толк у просуванні компанії? Бо некомпетентний лише нашкодить…

ГЕНЕРАЛ (ьша) – середній палець правої руки гендиректора, який показує кожному, хто хоче отримати коментар від першої особи. Це суміш гонору, лінощів, примітивного марнославства і дзеркало ставлення начальника до ЗМІ. Для нього “статусні мужики” на фуршетах – весь світ.
МОРОЗИВО – PR-менеджер з хорошою зарплатою. Будь-який запит журналіста і “морозиво” липко тане по вухах журналіста. Якщо вдасться добратися до керівника, підсумковий текст будуть 12 разів перевіряти. А після виходу – купа претензій.
ФАКТУРНИК (ця) – керівник PR-відділу компанії розбещений пресою. Представницький вигляд і відповідні манери, жарти, серйозні теми розмов. Користь? Підкреслює солідність компанії. І це… все. Чорнова робота за помічником, який вміє усе, але позбавлений амбіцій.
ПРИВАТНИК (ця) – м’який і брутальний, одразу переходить на ти, натякаючи, що ви друзі і будь-що, заявлене ним, має бути озвучене. Межі пристойності не переходить. Але такі прийоми не завжди діють.
ГИКАВКА – поведінку цього не можливо спрогнозувати. На лист може відповісти через тиждень, місяць або і не відповісти. То весела, то не в настрої… Тим часом негативних публікацій про компанію щораз більше.
КЕНТАВР – хтось із співробітників ще має обов`язки піарщика. Терпіти роботу не може, але “тра щось робити”. Мляве листування з журналістами, організація свят, блукання по Інтернету в пошуках піар-акцій. Його муки закінчуються з приходом нового керівника, який розуміє, що таке репутація і наймає професійну людину чи замовляє ці послуги.
НАДІЙНИЙ – ідеальний піарщик! Точніше нормальний. Журналіст для нього теж клієнт компанії, а тому задовольняє його потреби і має успішні публікації. Його прес-реліз не треба редагувати. Дякує за попередню статтю і нагадує, що текст чекають на перевірку. Його робота, разом з роботою керівника, створює позитивний імідж компанії.
А ваш піарщик працює на імідж компанії, чи проводить “підривну роботу? Хоча багато керівників далекі від розуміння піару… Не робіть цю помилку. Думка про вас – це ваша репутація та успіх або навпаки…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *