Піар-нотатки

H&M: як творився бренд

Засновник – швед Ерлінг Перссон розпочинав з продажу одягу за доступною ціною. Перший магазин жіночого одягу відкрив у 1947 році, який вирізнявся оригінальністю, якістю та доступною ціною товару.

Далі магазини з‘являються у Стокгольмі, Норвегіі, Данії. 1968 рік (Перссон викупив бренд мисливського одягу Maurits Widfors і створив Hennes&Maurits) – розпочинає продаж чоловічого і дитячого одягу.
Перша модель для реклами бренду – Ані-Фрід Лінгстад, зірка групи АВВА. Запущений сленг “мода і якість – за найкращою ціною”, не втратив свою актуальність дотепер.
Перссон відзначався економністю, але на піар гроші не шкодував, залучаючи відомі моделі для реклами торгової марки.
Ринок продажу одягу вже відомого бренду щороку розширювався по усій Європі. З 1994 – Німеччина стає головним європейським ринком H&M.
У 90-х роках минулого століття 60 магазинів відкривали чи не щороку. У 2000 році бренд вийшов на американський ринок.
Продукцію для H&M роблять 800 незалежних постачальників. Вона розрахована на певний сегмент: дівчата і жінки віком 15-35 років зі своіми дітьми.
Лагерфельд відмовив компанії у співпраці з єдиної причини: не хотів мати справу з розміром більшим від 42…
Якщо бренд стартував, маючи 9 дизайнерів, то зараз – 90! Компанія залучає найвідоміших кутюрьє до створення колекцій. 4000 магазинів у 60 країнах світу – результат вмілого поєднання потужного виробництва і професійного просування.
Сім’я Перссонів на даний момент володіє 37% акцій. Головні конкуренти бренду H&M – Uniglo, Zara, GAP.
В цьому році H&M відкрив перший секонд-хенд.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *