Україна

Черговий банкрут: відкрита процедура ліквідації «Богдан Моторс»

Отже в Україні не залишилося жодного підприємства, яке могло б зібрати вантажний автомобіль! Бо до цього збанкрутували ПрАТ “АвтоКрАЗ”. З такими здобутками будемо відзначати 30 років “незалежності”.

6 липня 2021 року господарський суд Дніпропетровської області визнав банкрутом ПрАТ “Автомобільна компанія “Богдан Моторс”, яка входить у корпорацію “Богдан” Олега Гладковського. Відповідним рішенням розпочато ліквідаційну процедуру приватного підприємства.

У 2020 році “Богдан Моторс” отримав 3 мільярди 383,5 мільйонів гривень збитків, а ще у 2019 році чистий прибуток компанії склав 609,22 мільйонів гривень. 23 грудня 2020 року за заявою ТОВ” Фінансова компанія “Фінворк” була порушена справа про банкрутство АК “Богдан Моторс” та введена процедура розпорядження майном боржника на 170 календарних днів. 20 квітня 2021 року суд затвердив реєстр вимог кредиторів компанії на 6,7 мільярдів гривень, внісши до нього вимоги: Укрексімбанку, UniCredit Bank, “Міжнародного інвестиційного банку” (181,6 мільйонів гривень, де Гладковський-старший та його син Ігор – міноритарні акціонери “Міжнародного інвестиційного банку”, мажоритарій – Петро Порошенко), “Саревін Інвестментс ЛТД”, ПАТ “Закритого недиверсифікованого венчурного корпоративного інвестиційного фонду “БРІЗ”, від імені якого діє ТОВ “КУА “Ф’южн Капітал Партнерз”, ТОВ “Автомобільну групу “Богдан” (349,8 мільйон гривень), ТОВ “Фінансову компанію “Фінворк”.

В стані банкрутства “АвтоКрАЗ” з вересня 2018 року і ось “Богдан Моторс”. Обидва мають усю виробничу базу для випуску автомобілів, та, безперечно, поставлене завдання ці підприємства знищити. Можливо, хтось в таке не може повірити, але це вже факт. Наші підприємства позбавили можливості виконувати військові замовлення, проти білоруського МАЗу запроваджені санкції і яким чином українська армія має забезпечувати потреби у вантажівках, спецавтотехніці на вантажних шасі підвищеної прохідності?

Закордонні аналоги найбільш розповсюджених у війську шасі “КрАЗ”, “Богдан” або “МАЗ” набагато дорожчі. З огляду на обмежений бюджет Міноборони неважко зрозуміти, яким буде забезпечення армії необхідною автомобільною технікою. І це під час війни.

Ось так вона “приватизація по-українськи”, коли народне майно дісталося і дістається задурно в руки злодіїв.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *