Піар-нотатки

Бренд – це те, що привертає увагу

Бренд – не просто назва товару чи компанії, він має бути впізнаваним. Тому усе розпочинається з неймінгу, бо як корабель назвеш, так він і попливе.
Лише логотип компанії не може бути запам‘ятовуючим елементом. На зміну прийшло більш глибше поняття БРЕНДУ. Не як торговельної марки, а образу, створеного компанією.
Це саме ті асоціації та емоції, почуття, спогади, які відчувають споживачі до продукції або самої компанії.
Бренд – це інструмент для прояву емпатії та лояльності. Спочатку треба викликати почуття симпатії у клієнта, щоб пізніше він проявив любов до бренду, перевірену роками.
Ці почуття треба плекати, використовуючи для цього різні інструменти, а саме: логотип, колір, музику, історію, персонаж, які добре запам’ятовуються і гармонійно взаємопов’язані.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *