Піар-нотатки

8 із 10 нових товарів зазнають на ринку невдач

Чому? Або дуже нові, або незрозумілі аудиторії – вона була слабо поінфомована. Увагу споживача потрібно «підгодовувати» регулярно, а для цього застосовувати ключові інструменти продаж.

Аналіз цільової аудиторії

Це один з головних стартових інструментів для запуску нової продукції. Товару, який підходив би усім, практично нема. У кожного свій лояльний споживач і тому сценарії просування різні. Інколи успішний запуск одного продукту в кінцевому результаті впливає на успіх всієї компанії. В залежності від того, хто і де купує продукт – в роздрібних чи онлайн-магазинах – можна робити ставку на трейд, діджітал чи таргетовану рекламу. Ключ вибору у хорошому знанні ЦА і вмінні створити історію про важливість даного продукту.

Найдоступніший і найпростіший шлях до аудиторії – соцмережі

Використовуйте їх як додатковий канал просування, але не як головну платформу для продаж. Головною залишається ваша сторінка, тому зробіть її максимально зручною і зрозумілою з усіма даними про товар чи послугу і ціною теж – це важливо!

Проведення промоакцій, конкурсів, подарунків до свят – це теж спрацьовує для презентації продукції.

Без якісного контенту продаж не буде.

Відслідковуйте нові інтернет-тенденції у просуванні товарів.

У співпраці з блогерами будьте максимально професійними: тут треба знати, чи відповідає ваш товар тій цільовій аудиторії, яку блогер притягує до себе.

Промо-публікації з ефектом ореола

Вони мають бути цікавими і переконливими для клієнтів, аби притягнути їхню увагу. Якісний прес-реліз з класними фото – один із актуальних і ненадто вартісних інструментів. Якщо не зможете зацікавити клієнта прес-релізом, то навіть супер крута сторінка вже не допоможе. Тому що на неї не буде бажання дивитися.  

Відгуки! Це важливо

Але вони мають бути реальними. Покупець відчуває ігри з ним і це лише відштовхне від товару та компанії загалом. Досягти уваги клієнта в епоху інформаційної перенасиченості складно, але ще складніше завоювати довіру й лояльність до бренда. Тому виходьте на професійний діалог.

Реклама. Життєво необхідна вашим послугам чи товару!

Використовуйте усі можливі канали. Дорогі чи дешеві – не має значення, вони мають бути ефективні.

Ольга ЖАРЧИНСЬКА

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *