Світ

30 000 працівників Volkswagen можуть втрати роботу!

Як інформує західна преса, “працівники Volkswagen розминають м’язи”, коли почули про можливе скорочення робочих місь.

Сутички між екс-головою ради Volkwagen Берндом Остерло, який представляв працівників команії, та виконавчим директором Гербертом Діссом закінчилися півроку тому. Остерло оголосив тоді про свою відставку і багато інвесторів зітхнули з полегшенням. Часті й запеклі сутички між Берндом і Гербертом відволікали від великих змін, необхідних для того, щоб підштовхнути VW в епоху електромобілів. Кульмінацією стала спроба Остерлоха повалити Дісса.

І ось через шість місяців після відходу ворога Дісс знову стикнувся з працівниками компанії. Цього разу, на думку інформаторів, зухвалий баварець, можливо, зайшов занадто далеко, хоча працівники Volkswagen мають величезний вплив: їхні представники займають половину місць у наглядовій раді групи з 20 осіб. Вони можуть розраховувати на лояльність двох представників правління Нижньої Саксонії, західнонімецької землі, якій належить п’ята частина VW. Закон Volkswagen від 1960 року, який обмежує право голосу будь-якого акціонера до 20 відсотків, дає Нижній Саксонії фактичне право вето на будь-яке важливе рішення.

Яблуком розбрату стали масштабні зміни, необхідні для включення VWto для конкуренції з Tesla, як провідного виробника електромобілів. У електронному листі, який просочився до робочої ради, пан Дісс запропонував скоротити 30 000 робочих місць, що в основному вплине на роздуту бюрократію в штаб-квартирі VW у Вольфсбурзі. Втрата роботи, ймовірно, стане неминучою частиною епохи електромобілів, тому що їхня збірка займає менше часу, ніж автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.

На тлі невдоволення пан Дісс пом’якшив свої плани скорочення робочих місць. Проте посередницький комітет із чотирьох членів обговорює майбутнє пана Дісса, не зважаючи на те, що в липні його контракт був продовжений до 2025 року. Більшість погоджується, що він правильна людина, щоб керувати змінами VW, але кажуть, що йому бракує дипломатичності. Ходять різні імена можливих його наступників.

Tesla не стикається з такими проблемами: його керівник Ілон Маск використовував соціальні мережі, щоб застерігати працівників від профспілок.

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *